KRKONOŠE SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO STŘEDNÍ MORAVA JIŽNÍ MORAVA VYSOČINA VÝCHODNÍ ČECHY ČESKÝ RÁJ ČESKÝ SEVER SEVEROZÁPADNÍ ČECHY ZÁPADOČESKÉ LÁZNĚ PLZEŇSKO ŠUMAVA JIŽNÍ ČECHY PRAHA OKOLÍ PRAHY PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY
STŘEDNÍ ČECHY - SEVEROVÝCHOD - POLABÍ
  Dopravní přístupnost
Informační centra
Města a obce
Osobnosti a rodáci
 
PŘÍRODA A JEJÍ OCHRANA
  CHKO KOKOŘÍNSKO
Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
 
KULTURA, ZÁBAVA, SPORT
  Kultura a zábava
Sport a relaxace
Zimní sporty
Katalog KUDY Z NUDY
Aktivní dovolená
 
PAMÁTKY A ZAJÍMAVOSTI
  Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
 
TURISTIKA A VOLNÝ ČAS
  Agroturistika
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
 
LÁZEŇSTVÍ
  Lázeňská zařízení
Lázeňské domy a sanatoria
Lázeňská procedura
Přírodní léčivé zdroje
 
KONGRESOVÁ TURISTIKA
  Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Výstavnictví a propagace
 
UBYTOVÁNÍ A STRAVOVÁNÍ
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
 
Království perníku

Dovednosti obchodníka

LYRIX Centrum, s.r.o.
Kurzy vedené nedirektivním způsobem výuky
Dovednosti obchodníka
Zaměřujeme se na systémový přístup k rozvoji obchodních dovedností, a to hlavně z hlediska dlouhodobých potřeb celé obchodní činnosti, které zabezpečují schopnost konkurence na náročném trhu. Tímto přístupem je systematické ovlivňování lidí k trvalé snaze o vlastní seberozvoj v součinnosti s budováním spolupracujícího obchodního týmu a pocitu příslušnosti k firmě tak, aby zájmy společnosti byly co nejvíce i zájmy lidí v ní a opačně.
Klíčová slova:
účinná obchodní komunikace a obchodní dovednosti, týmová spolupráce , vytváření spolupracujícího týmu, pozitivní firemní klima, učení prožitkem, aktivní seberozvoj, videotrénink, moderovaná diskuse, pozitivní ovlivňování obchodních partnerů, facilitovaná skupinová práce.
Cílová skupina:
obchodní reprezentanti firmy, obchodní zástupci
Časový program:
celkem 24-26 hod., nejlépe ve 4-6 hodinových blocích
.
Absolvováním tohoto programu mohou účastníci získat tyto dovednosti a zkušenosti:
  • Komunikační dovednosti, které vedou k pozitivnímu ovlivňování jiných
  • Růst sebedůvěry a samostatnosti v práci s klienty a v týmové spolupráci
  • Určovat a hodnotit osobní cíle ve vztahu k jiným lidem, k práci, k postavení a výkonnosti v organizaci či firmě
  • Využívat týmové spolupráce pro podporu své profesionální činnosti
  • Umět používat ty komunikační dovednosti, vedoucí k úspěšnému obchodnímu jednání
  • Využívat své přednosti, poznávat své limity a vyvarovat se opakování chyb
  • Pozitivně vytvářet a ovlivňovat týmovou spolupráci a firemní klima
..
Témata a obsah kurzu:
  • Vliv osobnosti na komunikaci, techniky sebepoznání
  • Sociálně psychologická orientace člověka a její vliv na komunikaci
  • Rozvoj sebedůvěry a odvahy v prezentaci
  • Rozvoj komunikačních standardů, pozitivní ovlivňování jiných, verbální a neverbální komunikace
  • Analýza negativních komunikačních stylů, techniky překonávání konfliktů a námitek
  • Techniky a strategie obchodní komunikace
  • Význam budování týmu pro úspěšnost firmy
  • Skupinová práce a její vliv na rozvoj komunikačních a sociálních dovedností a zkušeností
  • Skupinová dynamika a možnosti jejího pozitivního ovlivnění pro firmu
  • Souvislosti mezi lidským a profesním přístupem k lidem ve firmě
Zveřejněno 01.01.2003 v 22:15 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VYHLEDÁVÁNÍ
  Vyhledávací centrum
Rejstřík oblasti
Databanka akcí
 
REGIONY A OBLASTI ČR
  Turistické regiony ČR
Turistické oblasti ČR
Pohádkové regiony
 
ZPRÁVY A AKTUALITY
  Tiskové zprávy
 
SLUŽBY PRO TURISTY
  Informační centra
Průvodcovské služby
Tlumočníci a překladatelé
Bankovní služby
Turistický produkt
 
KALENDÁŘ AKCÍ OBLASTI
  Akce pro děti
Kino, divadlo, výstavy
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Kalendář kongresů, konferencí
Kalendář veletrhů a výstav
 
FOLKLOR A TRADICE
  Etnografický region
Etnografický subregion
Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
 
KLUB ČESKYCH TURISTŮ
  Krajská oblast KČT
Odbor KČT
Turistické odznaky a známky
 
REGIONÁLNÍ ROZVOJ
  Regiony a sdružení
Investiční příležitosti
Průmyslové zóny
Nemovitosti na prodej
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba